Informacija lengvai suprantama kalba (angl. „easy-to-read“)

easy to read.jpg

Lengvai suprantama kalba (angl. „easy-to-read“) – metodas, kuris padeda daugiau žmonių suprasti pateikiamą informaciją.

Universalus lengvai suprantamos kalbos teksto išdėstymas, iliustracijos ir teksto stilius palengvina informacijos prieinamumą skaitymo, suvokimo iššūkių, intelekto negalią turintiems asmenims. Šiuo metodu parengti tekstai dėl savo paprastos kalbos ir aiškios struktūros taip pat puikiai tinka senjorams, vaikams bei visai visuomenei.

 LAPELIAI 2.png

ministerijos pastatas.jpg

Nuotrauka:
Energetikos ministerija

Kas yra Energetikos ministerija?

Energetikos ministerija yra institucija.

Energetikos ministerija yra vieta, kurioje dirba žmonės.

Jie dirba tam, kad energija būtų saugi, pigi ir niekada nesibaigtų.

3U1A3861_pp.jpg

Nuotrauka:
Energetikos ministras Lukas Savickas

Šiuo metu energetikos ministras yra Lukas Savickas.

Ministras yra žmogus, kuris vadovauja ministerijai.

vejo elektrines (2).png

Nuotrauka:
Vėjo elektrinės

Energetikos ministerija rūpinasi:

  • elektra
  • dujomis
  • šiluma
  • degalais
  • gamtai draugiška energija, pavyzdžiui, vėjo elektrinėmis

 

Energetikos ministerija

Nuotrauka:
Energetikos ministerija

Energetikos ministerija gali Jums padėti:

Jeigu turite klausimą apie:

  • Energetikos ministeriją
  • Energetikos ministerijos darbus
  • Turite skundą apie Energetikos ministeriją
76d4e852-00b7-4825-8fbb-194fed147066.jpg

Kur galite rasti Energetikos ministeriją?

Energetikos ministerijos adresas yra:

J. Lelevelio gatvė 6,
Vilnius, Lietuva
pašto kodas yra LT-01103

laikrodis.png

Kuriuo metu dirba Energetikos ministerija?

Pirmadienį, antradienį, trečiadienį ir ketvirtadienį 

Energetikos ministerija dirba

nuo 7:30 valandos iki 17 valandos.

Penktadienį Energetikos ministerija dirba

nuo 7:30 valandos iki 15:45 valandos.

 

Jeigu yra diena prieš šventę Lietuvoje,

Energetikos ministerija dirba 1 valanda trumpiau.

sventes.png

Šventė yra:

  • Sausio 1 diena
  • Vasario 16 diena
  • Kovo 11 diena
  • Velykų diena.

Velykų diena kiekvienais metais yra skirtinga.

  • Birželio 24 diena
  • Liepos 6 diena
  • Rugpjūčio 15 diena
  • Lapkričio 1 diena
  • Lapkričio 2 diena
  • Gruodžio 24 diena
  • Gruodžio 25 diena
  • Gruodžio 26 diena
skambinti.png

Laukiame Jūsų

Jūs neturite mums pranešti, kad ateinate.

Bet jeigu norite tai pranešti,

galite mums skambinti telefonu

0 5 203 4696

klausimas.png

Ką daryti, jeigu turite skundą?

Reikia pasakyti, jeigu kas nors yra blogai.

Pavyzdžiui, jeigu:

  • kas nors blogai veikia,
  • kas nors kažką blogai padarė,
  • kas nors Jus nuliūdino.

Mes tai vadiname skundu.

Skundai padeda suprasti,

kaip Energetikos ministerija gali

Jums geriausiai padėti.

kompiuteris.png

Kaip Jūs galite pranešti Energetikos ministerijai apie savo skundą?

Jūs galite:

  • paskambinti telefonu: 0 5 203 4696
  • apsilankyti Energetikos ministerijos interneto svetainėje. Spauskite ant šios mėlynos nuorodos. Tada Jums atsidarys internetinis puslapis „Užduokite klausimą“
  • nusiųsti elektroninį laišką
    [email protected]
  • parašyti laišką ir atsiųsti mums adresu,
    kur yra Energetikos ministerija:
    J. Lelevelio gatvė 6,
    Vilnius, Lietuva,
    LT-01103
skaityti.png

Ką mes darome, kai gauname Jūsų skundą?

Mes:

  • perskaitysime Jūsų skundą,
  • pasakysime Jums, kas bus toliau.
pasirasyti.png

Kaip turi būti parašytas skundas?

Kai rašysite skundą, parašykite savo:

  • vardą,
  • pavardę,
  • adresą,
  • telefono numerį,
  • elektroninio pašto adresą.

Skundą parašykite lietuvių kalba.

Rašykite aiškiai ir suprantamai.

Skundą turite pasirašyti.

 

Atnaujinimo data: 2026-08-14