header image

Įmonės turi orientuotis į vartotojus

Data

2009 05 21

Įvertinimas
0

Elektros skirstomųjų tinklų įmonės privalo keisti požiūrį į savo klientus. Tai pareiškė energetikos ministras Arvydas Sekmokas, susitikęs su akcinių bendrovių „Rytų skirstomieji tinklai“ ir VST vadovais Arvydu Tarasevičiumi ir Aidu Ignatavičiumi.   

Ministras įmonių vadovus supažindino su pluoštu vartotojų skundų, kurie ministeriją pasiekė per keletą mėnesių. Buitiniai vartotojai dažniausiai reiškia pasipiktinimą, kad už nedidelę skolą elektra išjungiama be jokio perspėjimo, o kad ji vėl būtų įjungta,  reikia laukti penkias dienas ir mokėti 150 litų baudą. Visiškai nesprendžiamos sodininkų problemos dėl elektros tiekimo infrastruktūros nuosavybės. Įmonės piktinasi nepatikimu ir nestabiliu elektros tiekimu dėl ko kartais patiriama materialinė žala.

„Susidaro įspūdis, kad skirstomieji tinklai labai agresyviai elgiasi su atsitiktiniais skolininkais, tuo tarpu piktybiški elektros vagys kažkaip sugeba išvengti teisingumo. Įmonės privalo elgtis ne tik teisėtai, bet ir teisingai kiekvieno vartotojo atžvilgiu“ , - kalbėjo energetikos ministras A.Sekmokas. 

Ministras įpareigojo „Rytų skirstomųjų tinklų“ ir VST vadovus artimiausiu metu pateikti planą, kokių žingsnių imsis elektros skirstymo bendrovės, kad minėtos problemos būtų išspręstos ir nebesikartotų. „Aš taip pat norėsiu žinoti, ar jūs pakankamai laiko ir dėmesio skiriate bendravimui su klientais, ar nereikėtų įmonėse struktūrinių reformų, kurios padėtų užtikrinti permainas“, - teigė energetikos ministras.

Elektros skirstymo bendrovių vadovai patikino šiuo metu renkantys visą informaciją apie vartotojų skundus. Artimiausiu metu jie pažadėjo pateikti savo išvadas, kaip reikia pertvarkyti įmonių darbą.